niedziela, 13 marca 2016

Breloczki / zawieszki


Wszystkie cieszą nasze oko. 
Na rynku jest dostępnych wiele modeli w różnych kolorach 
i rozmiarach.
Dla niektórych to tylko breloczek dla mnie to coś co ma szczególne znaczenie. 
:)

Dziś przedstawiam jeden z tych które wykonałam. 
Efekt końcowy lepszy niż się spodziewałam :)

Może być wykorzystany np. jako prezent do kluczy dla dziecka 
lub innej bliskiej osoby lub zawieszka. 

A może właśnie Tobie brak takiego "świecidełka"??? 


Wkrótce dodam kolejne wersje breloczków przeze mnie wykonanych. 




Coś o metodzie wykonania :)
Zastosowałam przepiękny haft krzyżykowy.
kilka kolorków a całość nabiera kształtu.

Wzory dostępne w internecie lub tworzymy sami.

Tak o to prezentuje się para breloczków miśków 
:)



Breloczek nr 3.
Czyli niezapominajka dla zapominalskich :P

Zdjęcie przed oprawieniem



Gotowy breloczek z niezapominajką






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz