niedziela, 17 kwietnia 2016

Haft metody łączone

Witam :)
Dziś zacznę od łączenia różnych metod haftowania.
To było moje podejście nr 2 do haftu koralikowego oraz kolejne do krzyżykowego.
Pomyślałam sobie że można to połączyć i uzyskać trochę inny efekt.

Co więc potrzebujemy??
kanwa, 
igły tym razem dwie (jedna do haftu koralikowego druga do krzyżykowego z większym oczkiem i tępym okrągłym zakończeniem),
nożyczki,
mulina,
nić typu żyłki do przyszywania koralików,
koraliki mogą być zwykłe i z posrebrzaną dziurką (takich używałam właśnie),
dodatkowym elementem zdobniczym jest jakaś ramka.

Ja dziś użyłam Ramki GUNNABO o wymiarach 10x15 cm dostępnej w Ikei.
Dodam zdjęcia i objaśnie dlaczego właśnie ona dla mnie miała takie duże znaczenie.

Teraz tak standardowo gdy mamy wzór to zastanawiamy się np co chcielibyśmy w naszej pracy podkreślić, uwypuklić i możemy to wyszyć koralikami.
Postawiłam na serduszka które nawet na zdjęciach nie wyglądają tak pięknie jak w rzeczywistości.


Jak i od czego zacząć warto??
Polecam wyszywać wszystkie elementy najpierw haftem krzyżykowym, na sam koniec nasze puste obszary wypełniamy haftem koralikowym.

Więcej informacji odnośnie haftu koralikowego wkrótce znajdziecie tutaj w tym poście:
http://malekoloroweroznosci.blogspot.com/2016/03/haft-koralikowy.html


Tak wygląda efekt łączenia tych metod.



Wkrótce opisze jak montujemy całość w takiej ramce tego typu jak widzicie powyżej.

:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz